Nová kniha Management kvality pro 21. století

V polovině září vydalo nakladatelství MANAGEMENT PRESS nejnovější publikaci autorského kolektivu, tvořeného pedagogy Katedry managementu kvality FMMI VŠB-TUO.
info-image

V polovině září vydalo nakladatelství MANAGEMENT PRESS nejnovější publikaci autorského kolektivu, tvořeného pedagogy Katedry managementu kvality FMMI VŠB-TUO.

Tato kniha je věnována soudobým koncepcím, přístupům, metodám a nástrojům rozvoje managementu kvality, směřujícího od pouhé kvality výrobků a služeb ke kvalitě a excelenci celých organizací. Reaguje tak na trendy, jež jsou z celosvětového hlediska nezpochybnitelné, avšak v našich podmínkách ne vždy přijímané a aktivně podporované.

V knize jsou zdůrazňovány aspekty, související s rozvojem znalostí lidí, měřením výkonnosti procesů i celých organizací, plánováním a zlepšováním kvality a autoři rovněž nezapomínají na účinnou integraci systémů managementu vycházející kromě jiného i ze společenské odpovědnosti organizací a posuzování rizik i příležitostí. V rámci toho jsou pak prezentovány současné trendy a vazby managementu kvality na logistické a další podpůrné procesy a výhledy rozvoje managementu kvality v podmínkách Průmyslu 4.0. Publikace je významným zdrojem vědomostí pro studenty vysokých škol, zejména z oborů a programů technického a manažerského charakteru.


© 2018 VŠB-TU Ostrava